ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ (Τμήμα Α3α)

Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2007 10:51 μμ |

Σήμερα αισθάνομαι πολύ κουρασμένος. Πέρασα ήδη αρκετή ώρα μπροστά στον υπολογιστή και αισθάνομαι πόνους στα μάτια και στη μέση μου. Δεν έχω πλέον κέφι για δουλειά...

Σε τι οφείλονται αυτοί οι πόνοι άραγε; Μπορεί να φταίει η ΣΤΑΣΗ του σώματος ή το ΥΛΙΚΟ (hardware) του υπολογιστή που χρησιμοποιώ;

Σκέφτηκα να ανοίξω το βιβλίο της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ και να μελετήσω και πάλι το κεφάλαιο που αφορά στην ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ. Δεν προλαβαίνω να αναπτύξω πλήρως το θέμα αλλά θα παραθέσω μερικά ΔΕΔΟΜΕΝΑ που προέρχονται από διαδικτυακές (...και όχι μόνο) πηγές. Ελπίζω οτι στο αυριανό μάθημα οι μαθητές μου θα μετατρέψουν τα δεδομένα σε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ σχετικά με την εργονομία. Τουλάχιστον να ξέρουμε τί πρέπει να προσέχουμε
στο ΣΠΙΤΙ και στο ΣΧΟΛΕΙΟ
όταν εργαζόμαστε με τη βοήθεια υπολογιστή.

(*) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: ...το γνωσιακό στοιχείο που παράγεται από την επεξεργασία δεδομένων ή άλλων πληροφοριών


Ας ξεκινήσουμε με μερικούς ορισμούς:

ΟΡΙΣΜΟΣ 1ος: "Η Εργονομία αποτελεί μία νέα επιστήμη του 20ου αιώνα η οποία γεννήθηκε από την ανάγκη προσαρμογής του περιβάλλοντος εργασίας στις ανθρώπινες ανάγκες. Η εργονομία θέτει τους κανόνες που πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψη στον σχεδιασμό του περιβάλλοντος εργασίας και διαμορφώνει τις απαραίτητες συνθήκες προκειμένου να μην υπάρχουν επιπτώσεις στην υγεία των εργαζομένων αλλά και να κάνουν το περιβάλλον όσο πιο ευχάριστο και λειτουργικό γίνεται"

ΠΗΓΗ: http://www.sato.gr/ergonomia.asp

ΟΡΙΣΜΟΣ 2ος: "Εργονομία ονομάζεται η επιστήμη που μελετά τη μεθοδική οργάνωση της εργασίας από άποψη μηχανημάτων, εξοπλισμού και γενικά περιβάλλοντος εργασίας"

ΠΗΓΗ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (Βιβλίο Μαθητή, σελ. 108)
Δαμιανάκης, Τζαβάρας, Μαβόγλου, Νταντουρής

ergonomia_1.jpg

"Η στάση του σώματος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Έχει σημασία ο τρόπος που καθόμαστε, η καρέκλα που χρησιμοποιούμε, το ύψος της οθόνης, ο τρόπος που τοποθετούμε τα χέρια μας στο πληκτρολόγιο ακόμα και η θέση που έχουν τα πόδια μας.

Γενικά, πρέπει η οθόνη να είναι απέναντι από τα μάτια μας ή σε γωνία το ελάχιστο 17 μοίρες πιο χαμηλά. Τα χέρια πρέπει να μην ακουμπάνε σε γραφείο και να σχηματίζουν γωνία 90 μοίρες ή μεγαλύτερη για να είμαστε στην ιδανική θέση. Μεγάλη σημασία έχουν οι καρποί οι οποίοι ερεθίζονται εύκολα. Ακόμα και κατά τη χρήση του ποντικιού δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τον καρπό αλλά το χέρι έχοντας τον αγκώνα σαν το σταθερό σημείο. Τέλος, η καρέκλα πρέπει να στηρίζει την πλάτη μας, να μπορεί να αυξομειώνεται σε ύψος (ειδικά όταν χρησιμοποιείται από πολλά άτομα) και τα πόδια πρέπει να ακουμπάνε στο πάτωμα (δηλ. ούτε να είναι σταυρωμένα ούτε στις μύτες για πολλή ώρα)."

ΠΗΓΗ: Εργονομία (από το blog του Μιχάλη Δερτούζου)
http://www.phigita.net/~mihalis/blog/192




Ας δούμε μερικά παραδείγματα καλής και κακής εφαρμογής της εργονομίας

ergonomia_a1.jpgergonomia_a2.jpg

Το ποντίκι πρέπει να βρίσκεται δίπλα στο πληκτρολόγιο. Σε διαφορετική περίπτωση η παρατεταμένη χρήση του μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα (πόνος, κούραση κλπ)

ΠΗΓΗ: http://www.education.umn.edu/kls/ecee/guidelines.html





ergonomia_b1.jpgergonomia_b3.jpgΟ καρπός δεν πρέπει να είναι λυγισμένος για μεγάλο χρονικό διάστημα ούτε να είναι γυρισμένος στο πλάι.

ΠΗΓΗ: http://www.education.umn.edu/kls/ecee/guidelines.html




ergonomia_c1.jpgergonomia_c2.jpgergonomia_c3.jpgΗ οθόνη πρέπει να είναι μπροστά στα μάτια μας έτσι ώστε να μη χρειάζεται να τεντώνουμε το λαιμό μας προκειμένου να δούμε την εικόνα. Πολλές φορές παίρνουμε λανθασμένη στάση όταν προσπαθούμε να συγκεντρωθούμε σε κάτι που βλέπουμε στην οθόνη.

ΠΗΓΗ: http://www.education.umn.edu/kls/ecee/guidelines.html


ergonomia_d1.jpgergonomia_d2.jpgΟι μύες του σώματός μας πρέπει να κινούνται. Οποιαδήποτε στάση παραμένει ίδια για μεγάλο χρονικό διάστημα...δεν είναι σωστή.

Καλό είναι να αλλάζουμε στάση κάθε 20'-30' αλλά να διατηρούμε τις βασικές εργονομικές αρχές (κεφάλι μπροστά, καρπός οριζόντια, οι αγκώνες να είναι χαλαροί στην κατεύθυνση του σώματος)

ΠΗΓΗ: http://www.education.umn.edu/kls/ecee/guidelines.html


Ανώνυμο.jpg


Ακόμη και η θέση που θα τοποθετηθούν κάποια σήματα είναι αντικείμενο της εργονομίας. Στην εικόνα παρατηρούμε οτι το πράσινο σήμα εύκολα μπορεί να αποκρυφθεί από ένα μέσο άτομο.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΗ ΛΥΣΗ: Τοποθέτηση του σήματος σε ψηλότερο σημείο

ΠΗΓΗ: http://www.education.umn.edu/kls/ecee/guidelines.html




ΣΧΟΛΙΑ

Ανάλογα με το περιβάλλον εργασίας στο οποίο δραστηριοποιείστε, μπορείτε να μας υποδείξετε κανόνες εργονομίας; Θα χαρούμε ιδιαίτερα αν μας δώσετε απλές και πρακτικές ιδέες για το πως θα βελτιώσουμε εργονομικά το περιβάλλον του σχολικού μας εργαστηρίου.

(...τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να αλλάξουμε πολλά !!! )

50 RSS Feed για αυτό το θέμα

avatar
ο/η ΟΛΓΑ έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:31 πμ:

ΟΧΙ
Oταν παιζω ΡΑΛΛΙ κουνιεται το πληκτρολογιο. ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

OLGA 4EVER!!!!!!
A3

avatar
ο/η Μαίρη έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:31 πμ:

ΝΑΙ.
Πιστεύω πως ήταν πολύ σωστό.Εγώ προσπαθώ να ακολουθώ αυτές τις οδηγίες. Η στάση του σώματος είναι κάτι που πρέπει να προσέχουμε ιδιαίτερα. Το ίδιο και η στάση των χεριών και των ποδιών.
Σπηλιοπούλου Μαίρη(Α3α)

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:32 πμ:

Καλή εργοομία.
Υπάρχουν στηρίγματα για τα πόδια μας. Ακόμα η καρέκλα είναι πολύ βολική.
Οικονομόπουλος Γιάννης (Α3α)

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:32 πμ:

ΟΧΙ
Τα πόδια μου δεν φτάνουν στο σίδερο που το χρησιμοποιούμε ως υποπόδιο
Πανουτσοπούλου Ελένη (Α3)

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:32 πμ:

Οχι
μερικοί συμμαθητές μου έχουν το κεφάλι τους πολύ κοντά στην οθόνη του υπολογιστή.
Ελένη Α3α

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:36 πμ:

ΟΧΙ
Τα παιδιά όταν είναι στους διαδρόμους κάνουν φασαρία
Θανάσ Α32

avatar
ο/η θοδορούλα!!!!!!! έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:37 πμ:

ΟΧΙ
γιατι μερικοι συμμαθητες μου δεν καθονται καλα.επισης εχουν και το κεφαλι τους κοντα στην οθονη.

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:38 πμ:

ΝΑΙ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!??!!???????????????????????????????
ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:39 πμ:

ΟΧΙ.
Δε μου αρέσει το ύψος του θρανίου. Είμαι πολύ κοντός και αναγκάζομαι να κάθομαι σε λάθος στάση.
Οικονομόπουλος Γιάννης.

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:39 πμ:

ΟΧΙ
Τα παιδιά όταν είναι στους διαδρόμους κάνουν φασαρία
Θανάσ Α32

avatar
ο/η Μαίρη έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:41 πμ:

ΟΧΙ.
Για να πω τη γνώμη μου, ήταν λίγο λανθασμένο. Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι οι καρέκλες του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου μας, δεν είναι έτσι φταγμένες ώστε να μπορούν να διαμορφώνουν τη στάση του σώματός μας. Γι' αυτό είναι αρκετά δύσκολο και κουραστικό για εμένα να έχω μια όρθια στάση...

avatar
ο/η θοδορούλα!!!!!!! έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:42 πμ:

ΝΑΙ
πιστευω πως αυτο το pathfinder μας λεει πολλα, οπως για την σταση του σωματος ιδαιτερα των ποδιων και των χεριων .επισης πιστευω πως ειναι καλο παραδειγμα εργονομιας για εμας.!!!!!!!!!!!!!!
ΘΕΟΔΩΡΑ!!!!!!!
Α3α

avatar
ο/η ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:42 πμ:

Ναι.
Πιστευω ότι είναι ένα καλό παράδειγμα εργονομίας και προσπαθω να το εφαρμοσω.=

avatar
ο/η θοδορούλα!!!!!!! έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:42 πμ:

ΝΑΙ
πιστευω πως αυτο το pathfinder μας λεει πολλα, οπως για την σταση του σωματος ιδαιτερα των ποδιων και των χεριων .επισης πιστευω πως ειναι καλο παραδειγμα εργονομιας για εμας.!!!!!!!!!!!!!!
ΘΕΟΔΩΡΑ!!!!!!!
Α3α

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:43 πμ:

Ναι
πρέπει όλοι να προσέχουμε την στάση του σώματός μας και περρισότερο όταν είμαστε μπροστά σε έναν υπολογιστή.Αυτά που μας είπε ο κύριος καθηγητής μπορεί να μην τα θυμάμαι όλα αλλά ξέρω να κάθομαι σωστά

Μια Σαρμπελίστρια,Ελένη

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:43 πμ:

Ναι
Το εργαστήριο παρέχει όλες τα απαραίτητα πράγματα που χρειαζόμαστε,όπως
αερισμό
Πανουτσοπούλου Ελένη Α3

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:44 πμ:

ΝΑΙ
Μου αρέσει πάρα πολύ η απόσταση του υπολογιστή, και έτσι πμορώ να βλέπω καλλύτερα τις ιστοσελίδες στο ήντερνετ

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2007 10:44 πμ:

ΝΑΙ
Δεν πρέπει τα παιδιά να τρέχουν στους διαδρόμους

Θανάσης Α3α

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

Οχι
Σκληρές καρέκλες
Αδαμοπούλου βασιλική [Α1α]

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

ΟΧΙ Στο εργαστηριιο πρεπει να εχουμε καρεκλες με ροδες και μαλακες

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

Οχι
Τα καλ'ωδια στην π'ορτα
Γκ'ερτα Ηλι'ας [Α1α]

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 8:59 πμ:

Όταν καθόμαστε στον HP πρέπει να έχουμε ορθή στάση και να απέχουμε από την οθόνη τουHP περίπου 60cm
Τhanos

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 8:59 πμ:

ΘΕΩΝΗ

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 8:59 πμ:

ΝΑΙ
Συμφωνό.Η εργονομία ειναι σημαντική για τους μύς μας .
Πρέπει να τηρούμε τους κανόνες .Δηλ.
Πρέπει να μην καμπουριάζουμε κ.α
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

Α1α for ever

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:00 πμ:

'Oxι
Δεν υπάρχει κατάληλος αερισμός
Έλλη-Μαρία Γαβαλά[Α1α]

avatar
ο/η Αλέξανδρος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:24 πμ:

Τί να πω μουάρεσε κάπως ...................στην κυριολεξία μου άρεσε πολύ.

avatar
ο/η Γιώργος Γκόλφης έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:33 πμ:

Οχι
Οι υπολογιστες είναι παλιάς τεχνολογίας και αργούν πολλύ να μπούν στο internet.
Γκόλφης Γιώργος [Α2α]

avatar
ο/η Fotilas έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:38 πμ:

ΟΧΙ και ΝΑΙ πιστεύω οτι το εργαστήρι μας είναι αρκετά εργονομικό π.χ.ο θόρυβος, ο φωτισμός κ.λ.π. είναι μια χαρά αλλά ρε παιδάκι μου με αυτές τις καρέκλες μας πιάνεται ο .....!!!(ντροπή)
Α! και μη ξεχνάμε ΠΑΟ FOR EVER!!!

Ανδρέας Αλεξόπουλος (Α2α)

avatar
ο/η Αλέξανδρος έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:39 πμ:

Ναι νομίζω πως θα χριαζόταν καλύτερο αερισμό,καλύτερες καρέκλες,καλύτερο φοτισμό. [Α'2]

avatar
ο/η Duffy Duck έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:40 πμ:

ΝΑΙ
Δεν ξέρω πως αλλά ο φωτισμπός είναι τέλειος.

avatar
ο/η ΚΩΣΤΑΣ έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:41 πμ:

ΟΧΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΦΩΤΙΣΜΟ
ΣΠΥΡΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α2α

avatar
ο/η LEBRON JAMES έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:42 πμ:

OXI
ΓΙΑΤΊ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΛΑΡΙΟΤΗΣ Α2α

avatar
ο/η Duffy Duck έγραψε
στις Τρίτη, 13 Μαρτίου 2007 9:49 πμ:

Οχι
Κύριε ,αίσχος,ούτε μια αφίσα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ,απαράδεκτος.
Σας συμβουλεύω να βάλεται μία.ΟΛΥΜΠΙ-ΟΛΥΜΠΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΟΜΑΔΑ ΟΜΑΔΑΡΑΜΟΥ ΜΕΓΑΛΥ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ.
Γιώργος Γκόλφης[Α2α]

avatar
ο/η Harry Potter έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

OXI
Αυτό που μου την δίνει είναι ότι το PS2 χρειάζετε να το τσιπάρω για να παίξει αντιγραφόμενα παιχνίδια . Τώρα τα παράπονα που έχω για το εργαστήρι είναι... 1. οι καρέκλες πρέπει να αλάξουν, να γίνουν πιο άνετες.

avatar
ο/η ΜΑΡΙΑ έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

OXI
OI καρέκλες ,δεν είναι άνετες.Θα προτιμούσα
να ήταν πιο μαλακές και έτσι ,θα ήταν και
πιο άνετες.

avatar
ο/η ΧΑΡΟΣ έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

ΝΑΙ

Γιατί οι πολλές ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή δεν κάνουν καθόλου καλό

Γιώργος Μενύχτας Α2Β

avatar
ο/η Γιώργος Παπαδόπουλος έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 8:58 πμ:

Όχι,κατά την γνώμη μου οι καρέκλες δεν είναι μεγάλες και δεν υπάρχει καλή πρόσβαση στους υπολογιστές.

avatar
ο/η [ Άντυ!!!] έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 8:59 πμ:

Οχι
Κύριε,πιστεύω πως το εργαστήριο έχει αρκετό μη εργονομικό υλικό.
Πιστέυω πως θα πρέπει να αλλάξετε τις καρέκλες του εργαστηρίου
διοτι ετσι όπως είναι προκαλούν πόνο στην πλάτη μας

avatar
ο/η Αρχοντία έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 9:00 πμ:

ΟΧΙ Οι καρέκλες δεν είναι κατάλληλες για το εργαστήριό μας.ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΙΑΖΟΥΜΕ!!!
ΑΡΧΟΝΤΙΑ Α2

avatar
ο/η Νικολέτα Ντεμίρη έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 9:00 πμ:

ΟΧΙ

Οι καρέκλες δεν μπορούν άλλοτε να είναι πιο κοντές άλλοτε ψηλότερες.

ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΝΤΕΜΙΡΗ Α2

avatar
ο/η Fotilas Μαρια Μπαλη έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 9:01 πμ:

Οταν καθομαστε μπροστα στον υπολογηστη πρεπει να ειναι ορθιο το σωμα και να κοιταμε τον υπολογηστη απο πανω προσ τα πανω

avatar
ο/η Demiris Fotilas Astrapogianos έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 9:01 πμ:

OXI Φυσικά
Οι καρέκλες είναι μικρές,κάνει ζέστη,δεν έχουμε υποπόδιο,δεν έχουμε graffiti στους τοίχους,τα χρώματα στους τοίχους είναι μουντά ,δεν μπαίνουμε σε όποια ιστοσελ'ιδα
θέλουμε και τοχειρότερο,δεν έχουμε αφίσες των red hot chilli peppers.
ΒΑΓΓΈΛΗΣ ΠΆΝΤΟΣ Α2Β.

avatar
ο/η Γιάννης Μηνάς έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:24 πμ:

NAI
Πάντα να μπαίνουμε στο Internet για να αξιοποιούμε διάφορες δραστηριότητες στον υπολογιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΝΑΣ Α1β

avatar
ο/η ΒΑΤΙΣΤΑ έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:25 πμ:

NAI
Όταν παίζω παιχνίδια
κουνιέται το ποντίκι.

avatar
ο/η Γιάννης Μηνάς έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:31 πμ:

ΟΧΙ
Να μην περιορίζεται ο ζωτικός μας χώρος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΝΑΣ Α1β

avatar
ο/η Αναστάσης Μαρινέζης έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:32 πμ:

ΝΑΙ
Ενα παράδειγμα για την εργονομία έιναι ο σωστός χωρος εργασίας.

avatar
ο/η ΒΑΤΙΣΤΑ έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:33 πμ:

ΟΧΙ
Να μήν μιώνετε ο φωτίσμος μας

avatar
ο/η ανώνυμος έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:33 πμ:

Θανάση άσε τις φωνές στους διαδρόμους .Τι να πω εγώ που έσπασα το χέρι μου.
ΑΝΩΝΥΜΟΣ

avatar
ο/η ΕΛΕΝΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:34 πμ:

ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΕΛΕΝΗ

avatar
ο/η Γιώργος Νικολακόπουλος έγραψε
στις Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2007 10:35 πμ:

Δεν μου αρέσει το θρανίο μου δεν είναι καθόλου βολικό. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Το σχόλιο σας

Έχετε λογαριασμό στο Pathfinder;

Δέν επιτρέπεται η χρήση HTML tags για τα σχόλια αυτού του blog